درودگر: مشکل حق پخش تلویزیونی امسال باید حل شود | مجله فرانس

جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷

صادق درودگر درون گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درون مورد برگزاری کلاس دو روزه بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا درون تهران اظهار داشت: پیش از این من ازبرای برگزاری یک جلسه بازاریابی به قرقیزستان رفته بودم و درون آنجا از ممدف که از مسئولان بازاریابی کنفدراسیون آسیا هست درخواست کردم کلاسی نیز درون تهران برگزار کند. سؤالاتی درون مورد وضعیت بازاریابی درون فوتبال ایران از سوی AFC به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال شد پس از آن هم ممدف به ایران مسافرت کرد و جلسه‌ای با هدایت ممبنی مدیر بازاریابی فدراسیون داشت و مقرر شد که سه دوره کلاس مقدماتی، متوسطه و پیشرفته بازاریابی درون فوتبال ایران برگزار کنیم و شرکت‌کنندگان درون این کلاس‌ها به عنوان مدیران بازاریابی درون باشگاه‌های فوتبال فعالیت کنند.

وی افزود: روز گذشته این کارگاه آموزشی به آخر رسید و آقایان تاج و بهاروند درون جلسه آخر کلاس شرکت کردند و گواهی‌های شرکت‌کنندگان را به آنها اهدا کردند. همچنین جناب عزیزی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز درون این کلاس به همراه رئیس فدراسیون فوتبال حاضر شد.

درودگر با اشاره به مشکل حق پخش تلویزیونی فوتبال ایران گفت: این جلسه همچنین با این نماینده محترم مجلس شورای اسلامی ازبرای حل مشکل حق پخش رایزنی کردیم به عقیده من فوتبال و ورزش یک پدیده اجتماعی هست تا فرهنگی؛ البته می‌توان اقدامات فرهنگی هم درون ورزش انجام داد ولی ورزش با توجه به رسانه‌های اجتماعی یک پدیده اجتماعی هست.  از علی مطهری هم دعوت کرده بودیم که درون جلسه روز گذشته حاضر شوند ولی ایشان درون قم تشریف داشتند. درون این نشست نماینده مردم مجلس شورای اسلامی همچنین نظرات مسئولان بازاریابی را هم شنید. امیدوارم که حق پخش تلویزیونی امسال به نتیجه برسد. 

وی درون مورد اینکه درصورتیکه مشکل حق پخش تلویزیونی حل نشود چه می شود، گفت: مشکلات زیادی ازبرای فوتبال‌مان درست می‌شود رئیس فیفا درون نامه‌ای به رئیس جمهور و سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و جوانان یادآور شده که فوتبال ایران باید از حق پخش تلویزیونی بهره‌مند شود وگرنه فوتبال ایران با خطراتی مواجه می شود.

مدیر بازاریابی سازمان لیگ  درون مورد میزان درآمد بازاریابی درون لیگ برتر هیجدهم گفت:‌درآمد خوبی درون این مدت وقت داشته‌ایم ولی رقم دقیق آن را باید از حسابداری سؤال کنید.

درودگر درون مورد اینکه باشگاه‌ها معتقدند پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان بابت تبلیغات محیطی رقم چشم‌گیری نیست، گفت: بله، ولی درون این مدت وقت سازمان لیگ حق حقوق داوران، ناظران، پرسنل و همچنین بخشی از بدهی‌های مالیاتی را پرداخت کرده که درصورتیکه این اتفاق رخ نمی‌داد ممکن بود با مشکلات مواجه شویم و حساب‌های‌مان مسدود شود.

انتهای پیام/